preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
 
Eugen Kvaternik
Natjecanja

Knjižnica

Oznaka eSafety

vijesti

Timska izrada web stranica - Upisi u srednju školu

Objavite svoju timsku web stranicu o upisima u srednju školu i objavite ju na Padlet ploči. U naslov objave napišite imena svih članova tima.

https://padlet.com/daliaka/timska-izrada-web-stranica-upisi-u-srednju-kolu-8-cd-2023-20-nz8t957nje3qxld9

 

Svaki član tima neka ispuni obrazac za samovrednovanje rada NA OVOJ POVEZNICI. Bit će potrebno prijaviti se svojim @skole.hr podatcima.

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 12. 6. 2024. 15:56

Timska izrada web stranica - projektni rad - Upisi u srednju školu

UPUTA ZA RAD

GOOGLE SITES

🛎️ Kako bi postupak upisa prošao uz što manje stresa, objavljeni su ažurirani hodogrami kroz upis u srednje škole 📋

Na stranici za upis u srednje škole (https://srednje.e-upisi.hr

 

) pod karticom 📖 "Korisničke upute" pronađite ✨hodograme za kandidate i roditelje/skrbnike.✨

🟠 Hodogram za redovite kandidate:
https://lnkd.in/eC7EwiZJ

 



🔵 Hodogram za kandidate s teškoćama u razvoju:
https://lnkd.in/exfK5-By

 



🟡 Hodogram za kandidate izvan redovitog sustava obrazovanja RH:
https://lnkd.in/e-PTn5me

 



🟢 Hodogram za upis u razredne odjele za sportaše i umjetničke programe
https://lnkd.in/exKKVxyJ

 
  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 5. 5. 2024. 11:40

Predstavljamo odabrano zanimanje u multimedijskom virtualnom okruženju

Podijeli svoje virtualno iskustvo (korak 9. u tutorijalu) i postavi poveznicu na Padlet ploču, potpiši se samo imenom i napiši razred.

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 22. 4. 2024. 12:25

Izrada virtualnog iskustva - predstavljanje odabranog zanimanja u multimedijskom virtualnom okruženju

ZADATAK:

Izradi virtualno iskustvo u CoSpaces Edu aplikaciji kojim ćeš predstaviti odabrano zanimanje u aplikaciji proširene stvarnosti. Prikaži zanimanje na zanimljiv i interaktivan način.

Pri izradi aplikacije proširene stvarnosti paziti na odnos vizualnih sadržaja i teksta, nastojati stvoriti interaktivno iskustvo (npr. tekst se prikazuje tek kad se klikne na objekt ili sliku); nakon bitnih informacija o zanimanju izraditi npr. kviz znanja, umetnuti npr. pozadinsku glazbu. Koristi blokove za programiranje u sučelju CoSpaces Edu.

Uputu za rad u CoSpaces Edu okruženju pronaći ćete na ovoj poveznici.

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 8. 4. 2024. 12:44

Planiranje izrade virtualnog iskustva - predstavljanje odabranog zanimanja u multimedijskom virtualnom okruženju

  1. Najprije riješi ovaj UPITNIK INTERESA I KOMPETENCIJA
  2. Nakon što riješiš oba upitnika (svaki po 47 pitanja), odaberi jedno od (za tebe) predloženih zanimanja, kopiraj cijeli opis zanimanja, zalijepi ga u objavu na Padlet ploču: 8.cd putnici ili 8.cd Goričan (potpiši se svojim imenom) te ispod u objavi odgovori na pitanja o zanimanju:
  • Koju srednju školu (fakultet) treba završiti?
  • Koliko traje školovanje?
  • Kakvi su uvjeti rada (rad u otvorenom/zatvorenom prostoru, posebna oprema, rad s opasnim tvarima itd.)?
  • Koje osobine trebaš imati da bi se bavio/la tim zanimanjem?
  • Postoje li i koja su dodatna osposobljavanja za obavljanje tog zanimanja?

Prikupljeni materijali poslužit će ti za izradu virtualnog iskustva (VR i AR) kojime ćeš predstaviti odabrano zanimanje drugim učenicima na jednom od predstojećih nastavnih satova.

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 17. 3. 2024. 13:02

E-tečaj - Aktivni građanin

https://online.teacheracademy.eu/course/active-citizen-primary/

Preuzmi i učitaj svoj certifikat na OVU PADLET PLOČU.

Nakon što svi učenici završe tečaj i steknu certifikat, odigrat ćete zajednički kviz znanja. Ako ostvarite najmanje 50% točnih odgovora, u imenik će vam biti upisana ocjena odličan (5). Postotak bude manji, ocjena je negativna.

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 20. 2. 2024. 16:07

Umjetna inteligencija - izrada video reklame za književno djelo

1. Razmisli i odaberi nekog lika iz književnog djela po izboru.

2. Upotrijebi UI alat za generiranje slikovnog sadržaja Crayion i unosom opisa lika na engleskom jeziku stvori njegovu sliku.

3. Odaberi i preuzmi jednu generiranu sliku toga lika na računalo.

4. Osmisli jednu rečenicu kojom će lik reklamirati knjigu u kojoj se nalazi - ukratko reći zbog čega bi netko trebao pročitati tu knjigu. U tu rečenicu uključi i jedan dio sadržaja knjige, ali nemoj otkriti završetak. Neka ta rečenica zaintrigira potencijalne čitatelje. Zapiši rečenicu.

5. Na računalu pokreni aplikaciju Snimač zvuka (u tražilicu na programskoj traci radne površine upiši njezin naziv). Snimi se kako izgovaraš zapisanu rečenicu. Nastoj da snimka bude kratka (nikako ne dulja od 10 sekundi!). Prilikom izgovaranja rečenice, budi glasan i razgovijetan.

6. Pokreni aplikaciju SadTalker ili DupDub koja može postaviti snimku glasa na generiranu sliku. Videouputu za korištenje aplikacije pogledaj na ovoj poveznici.

7. Generirani video preuzmi na računalo i učitaj na ovu Padlet ploču. Potraži stupac sa SadTalker aplikacijom, te svoj rad tamo postavi. U naslov objave napiši ime autora i knjige u kojoj je tvoj odabrani lik, a u sadržaj na engleskom jeziku napiši odgovor na pitanje bi li u budućnosti radije čitao/čitala knjige ako biste u obradi i analizi tog djela u školi na nastavi koristili ovakve alate umjetne inteligencije za generiranje sadržaja. Obrazložite i zbog čega. Ispod odgovora napišite SAMO SVOJE IME I RAZRED (NE I PREZIME!).

Ovdje učitaj sliku i snimljeni zvuk da možeš nastaviti kasnije uređivanje.

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 12. 2. 2024. 12:15

Prezentacija projekata umjetne inteligencije

Dragi učenici, u nastavku slijede upute za pripremu prezentacije vaših UI projekata. Pažljivo ih pročitajte i dobro pripremite prezentaciju u trajanju do maksimalno 5 minuta. Vaše će izlaganje, kao i program kojeg ste izradili biti ocijenjeno.

UPUTE ZA PRIPREMU IZLAGANJA:

1. Ukratko opiši što tvoj projekt radi uz prikaz video snimke svog projekta.

2. Što računalo uči prepoznavati u tvojem projektu?

3. Objasni ukratko što je strojno učenje (engl. machine learning) i navedi na koji način je računalo naučilo prepoznati zadano (slike, tekst, brojke ili zvukove) u tvom projektu (koraci Train, Learn&Test i Make na platformi Machine Learning for Kids).

4. U opisu tvog projekta na stranici s radnim listovima stoje tagovi (engl. tags). Provjeri koji tagovi su navedeni za tvoj projekt, istraži što predstavljaju i ukratko ih objasni na razumljiv način.

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 23. 1. 2024. 10:00

Priprema za pisanu provjeru znanja - Računalno razmišljanje i programiranje

Prouči prezentacije:

  1. Sortiranje podataka
  2. Rekurzije
  3. Primjena rekurzija

Odigraj Kahoot kvizove za ponavljanje koji će biti dostupni do 28.1.2024. do 12:00 sati:

  1. Sortiranje podataka
  2. Rekurzije
  3. Primjena rekurzija

Pisana provjera znanja bit će moguća na računalu do 29.1.2024. ISPIT MOŽEŠ RJEŠAVATI SAMO JEDNOM. Vremenski je ograničen na 45 minuta. Prilikom prijave koristi svoje podatke za e-dnevnik. 

PISANA PROVJERA ZNANJA

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 13. 1. 2024. 13:56

Projektni rad - programiranje umjetne inteligencije

1. Pokreni stranicu Machine Learning for Kids.

2. Registriraj korisnički račun.

3. Odaberi jedan od projekata s radnog lista. Nitko iz razreda ne smije imati isti projekt! Pravilo odabira je: tko prvi, njegovo.

4. Naziv odabranog projekta postavi na ovu Padlet ploču. U objavu se potpiši, jer će u protivnom tvoj projekt biti dodijeljen nekom drugom učeniku.

5. Nakon što profesorica potvrdi tvoj projekt (upisom komentara na Padlet ploči), izradi projekt prema uputi s radnog lista.

6. Snimi zaslon (video) kojim ćeš dokazati da tvoj program ispravno radi (koristi Wndows snimač zaslona) te video učitaj na ovu Padlet ploču. U objavu se potpiši.

Tvoj rad će biti ocijenjen. Rok za izradu: 24.1. (Goričani) i 26.1. (putnici).

 

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 10. 1. 2024. 15:41

Primjena programiranja u matematici i fizici

Pažljivo pratite prezentaciju na poveznici ispod, pročitajte sadržaj i u svom Scratch računu izradite sve zadane programe prema danim rješenjima. Imenujte izrađene programe prema onome što pojedini program radi (npr. Računanje površine pravokutnika). Svi će vaši izrađeni programi nakon praznika biti pregledani te ćete za rad biti ocijenjeni.

Primjena programiranja u matematici i fizici

Program koji ti je određen podijeli i učitaj na ovaj Padlet.

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 16. 12. 2023. 09:34

Emoji mask

https://machinelearningforkids.co.uk/pretrained/

 

Dodatni radni listovi: https://machinelearningforkids.co.uk/#!/worksheets (za dodatnu ocjenu; potrebno se registrirati da bi projekt ostao spremljen)

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 13. 12. 2023. 15:56

Programiranje umjetne inteligencije - računalni vid

Radni list - Laserske oči

Izradi navedeni projekt prema uputi s radnog lista. Spremi ga na svoje računalo (File > Save to My Computer) i postavi na OVU Padlet ploču. Potpiši se.

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 13. 12. 2023. 13:38

Sortiranje

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 4. 12. 2023. 13:37

Zadatci - Scratch - sortiranje i rekurzija

Pročitaj sljedeće zadatke, izradi programe u Scratchu te ih pohrani u Moje stvari.

1. Zadatak - sortiranje uzlazno

  • Kreiraj listu riječi.
  • Napravi skriptu koja će tražiti unos n različitih riječi,
  • a potom će ih sortirati po abecedi uzlazno (a-z)
  • te nakon sortiranja ispisati elemente liste.
  • Spremi program pod nazivom Sortiranje riječi - uzlazno.
 
2. Zadatak - rekurzija
Prepiši program sa slike i pohrani ga u Moje stvari pod nazivom - Rekurzija - ispis prvih n prirodnih brojeva.
 
3. Zadatak - rekurzija
  • Izradi skriptu koristeći rekurziju koja računa umnožak svih prirodnih brojeva od 1 do zadanog broja k.
  • Potrebno je razmišljati koje vrijednosti rekurzija vraća u svakom koraku.
  • Spremi program pod nazivom Rekurzija - umnožak prirodnih brojeva od 1 do k.

4. Zadatak - rekurzija - Fibonaccijev niz

  • Izradi skriptu koja određuje vrijednost Fibonaccijevog niza na željenom mjestu.
  • Istraži na internetu što je Fibonaccijev niz.
  • Spremi program pod nazivom Rekurzija - Fibonaccijev niz.

 
 
  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 4. 12. 2023. 11:32

Sortiranje podataka

Vizualni prikaz algoritama sortiranja

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 19. 11. 2023. 10:47

Primjena rekurzija

HANOI TOWER

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 6. 11. 2023. 12:32

Nastava - 8.cd putnici 3.11.2023.

Prijavi se u virtualnu učionicu za natjecanje s pomoću svojih pristupnih podataka za e-dnevnik (ime-prezime@skole.hr + lozinka). Lozinku kolegija dat će ti učiteljica Informatike.

Upis u virtualnu učionicu za natjecanje - Dabar

 

Ako ne ispravljaš ocjenu iz logičkih sklopova i/ili građe računala, pristupi vježbaonici i rješavaj zadatke s prošlogodišnjih natjecanja Dabar do kraja sata. Možeš rješavati zadatke za bilo koji razred.

DABAR - VJEŽBALIŠTE

 

Ako nemaš ili ne znaš svoje korisničko ime i lozinku i ne možeš pristupiti sustavu za vježbu i natjecanje, onda rješavaj zadatke na ovoj poveznici:

DABAR - ZADATCI ZA VJEŽBU (BEZ PRIJAVE)

 

Učenici koji ispravljaju ocjenu iz teorije (Građa računala i logički sklopovi), pisanom ispitu pristupaju putem poveznice:

TEHNOLOGIJA - PISANA PROVJERA ZNANJA NA RAČUNALU

 

Učenici koji ispravljaju praktični dio ispita (logičke jednadžbe i sklopove), od učiteljice će dobiti papirnati ispit.

Oba ispita rješavate do kraja 2. sata Informatike.

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 1. 11. 2023. 11:40

Rekurzije - fraktali

PADLET - FRAKTALI

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 23. 10. 2023. 11:53

Ispit znanja - Tehnologija - ispravak

ISPIT ZNANJA - PRIJAVA S KORISNIČKIM PODATCIMA ZA E-DNEVNIK

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 18. 10. 2023. 16:27

Pitanja za ispit - Tehnologija

PITANJA ZA ISPIT

PREZENTACIJA - LOGIČKE IZJAVE I LOGIČKI SKLOPOVI

PREZENTACIJA - GRAĐA RAČUNALA I NAČIN RADA

KVIZOVI ZA PONAVLJANJE:

Građa računala 

Logičke izjave, logičke funkcije i logički sklopovi 

Logički sklopovi - (simboli) - vježba prepoznavanja

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 9. 10. 2023. 11:56

Logički sklopovi i jednadžbe - zadatci za vježbanje i ponavljanje

U rješavanju sljedećih zadataka posluži se videouputama u objavi ispod.

Prema logičkim jednadžbama napiši tablicu istinitosti i nacrtaj logički sklop.

Prema logičkom sklopu ispiši logičku jednadžbu i tablicu istinitosti.

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 7. 10. 2023. 12:28

Logički sklopovi

ZADATAK 1. 

Odigraj igru LOGIČKI SKLOPOVI i vježbaj razlikovati i prepoznavati grafičke oznake logičkih sklopove NEI i ILI te primjenjivati logičke operacije negaciju, konjunkciju i disjunkciju.

ZADATAK 2. 

Samostalno izradi prikaze logičkog sklopa I, ILI i NE u alatu LOGIC.LY

Prije crtanja pogledaj video uputu kako raditi u tom alatu:

ZADATAK 3. 

Ponovi logičke sklopove uz Kahoot kviz.

ZADATAK 4. 

KAKO NAPISATI TABLICU ISTINITOSTI I NACRTATI LOGIČKI SKLOP PREMA JEDNOSTAVNOJ LOGIČKOJ JEDNADŽBI

 

KAKO NAPISATI TABLICU ISTINITOSTI I NACRTATI LOGIČKI SKLOP PREMA SLOŽENOJ LOGIČKOJ JEDNADŽBI

ZADATAK 5. 

RIJEŠI SLJEDEĆE ZADATKE (U BILJEŽNICU, A SKLOPOVE MOŽEŠ CRTATI I U WEB ALATU LOGIC.LY):

Napiši tablicu istinitosti i nacrtaj logički sklop za svaku logičku jednadžbu:

 

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 17. 9. 2023. 20:14
» Arhiva naših vijesti    
 


Tražilica



Raspored autobusa

Raspored zvona

     


Informacije

Jelovnici

 


Vijeće učenika


Daroviti/ Zadruga

 


Moto i vizija škole

    


Projekti

Projekt Drvokod


Popis udžbenika

Školski list


Brojač posjeta
Ispis statistike od 15. 1. 2010.

Ukupno: 1201894
Ovaj mjesec: 5605
Ovaj tjedan: 1990
Danas: 576




preskoči na navigaciju