preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
 
Eugen Kvaternik
Natjecanja

Knjižnica

Oznaka eSafety

vijesti

Analiza i prikaz prikupljenih podataka - 7.cd

Odgovore prikupljene u anketnom obrascu Forms postavi na Padlet ploču. Analiziraj prikupljene podatke. Kakve zaključke možeš donijeti?

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 7. 6. 2024. 18:42

Prikupljanje i obrada podataka - istraživanje 7.cd

Dragi učenici, pred vama je posljednji zadatak u 7. razredu - osmišljavanje i izrada istraživanja na temu po vašem izboru koristeći Microsoft Forms kojemu ćete pristupiti putem Microsoft 365 platforme i prijavom sa svojim e-dnevnik podatcima. Kako bi vam olakšali ovaj zadatak, pripremljeno je nekoliko koraka i dodatnih pitanja koja će vam pomoći u osmišljavanju i razradi vaše teme istraživanja.

 

Koraci za osmišljavanje teme istraživanja:

1. Odabir područja interesa

Razmislite o temama koje vas zanimaju i o kojima biste voljeli saznati više.

Napravite popis mogućih područja (npr. sport, tehnologija, zdravlje, okoliš, školski život, hobiji).

 

2. Definiranje specifične teme

Izaberite jedno područje s popisa i razmislite o specifičnoj temi unutar tog područja.

Postavite si pitanja: Što je točno što me zanima u ovom području? O kojoj konkretnoj stvari želim saznati više?

 

3. Postavljanje cilja istraživanja

Definirajte što želite postići svojim istraživanjem.

Postavite si pitanja: Koji je cilj mog istraživanja? Što želim otkriti ili dokazati?

 

4. Izrada pitanja za istraživanje

Osmislite nekoliko pitanja koja će vam pomoći prikupiti informacije potrebne za istraživanje.

Pitanja mogu biti otvorena (npr. "Što mislite o...?") ili zatvorena (npr. "Slažete li se s tvrdnjom...?").

 

Dodatna pitanja koja će vam pomoći u osmišljavanju teme:

Koje teme vas najviše zanimaju i zašto?

Postoji li neka tema o kojoj biste voljeli znati više, ali niste imali priliku istraživati?

Koje su neke aktualne teme ili problemi o kojima bi vaši vršnjaci mogli imati mišljenje?

Koje informacije biste željeli prikupiti od drugih učenika ili nastavnika?

Na koji način biste mogli podijeliti rezultate svog istraživanja sa svojim razredom ili školom?

 

Primjeri mogućih tema istraživanja:

Sport i zdravlje

Tema: Utjecaj sporta na zdravlje učenika.

Pitanja: Koliko često se bavite sportom? Koje su prednosti redovite tjelesne aktivnosti?

 

Tehnologija u svakodnevnom životu

Tema: Utjecaj društvenih mreža na svakodnevni život.

Pitanja: Koliko vremena provodite na društvenim mrežama? Kako društvene mreže utječu na vašu komunikaciju s prijateljima?

 

Okoliš i ekologija

Tema: Svijest o recikliranju među učenicima.

Pitanja: Reciklirate li kod kuće? Što mislite o važnosti recikliranja?

 

Školski život

Tema: Zadovoljstvo učenika školskim okruženjem.

Pitanja: Jeste li zadovoljni školskim prostorima? Što biste voljeli promijeniti u svojoj školi?

 

Kao pomoć u osmišljavanju teme i/ili pitanja za svoje istraživanje možete koristiti pomoć alata umjetne inteligencije, npr. Snapchat MyAI ili Chat AI GPT.

 

Izrađene ankete ćete podijeliti na Padlet ploči i ispuniti ankete drugih učenika, kako bismo svi skupili dovoljan broj ispitanika i donijeli neke zaključke prilikom analize rezultata.

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 22. 5. 2024. 18:01

Izrada web stranice - projektni zadatak

Odaberi neku temu koja te zanima (može biti bilo što) i osmisli plan izgleda web stranice na tu temu. Koje podstranice će sadržavati? 

Pogledajte primjere učeničkih radova prošlogodišnjeg 7. razreda na ovoj poveznici.

Nakon odabira teme i izrade plana, izradi svoju web stranicu u alatu Adobe Creative Cloud.

Za isti je potrebno registrirati korisnički račun (koristi @skole.hr mail adresu): https://express.adobe.com/sp

Uputu kako koristiti alat za izradu web stranice pronaći ćeš u ovom videozapisu:

Rok za izradu, objavu i dijeljenje poveznice na web stranicu na Padlet ploči je 17. svibnja 2024.

7.CD - PADLET

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 23. 4. 2024. 12:57

Izrada interaktivnih priča s pomoću umjetne inteligencije

Svoju interaktivnu priču postavi na Padlet ploču, napiši samo svoje ime i razred.

https://padlet.com/daliaka/izrada-interaktivnih-pri-a-ai-dungeon-7-d-a1fdpztebba8zmap

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 27. 3. 2024. 18:28

Komponente multimedije i njihove datoteke - 7.d

Proučite prezentaciju o komponentama multimedije koja je dostupna na ovoj poveznici. U njoj potražite odgovore na pitanja koja se nalaze ispod u objavi te svoje odgovore zapišite na ovu Padlet ploču (u naslov se potpišite samo imenom!). Pitanja prepišite (ili kopirajte) u objavu na Padlet te ispod svakog pitanja zapišite svoj odgovor. Na sljedećem nastavnom satu 10 nasumično odabranih učenika bit će ocijenjeno. 

 

PITANJA

Grafika

  1. Objasnite razliku između rasterske i vektorske grafike.
  2. Što je piksel i kako utječe na kvalitetu slike?
  3. Kako RGB paleta boja utječe na prikaz boja u digitalnim slikama?
  4. Što predstavljaju pojmovi PPI i DPI u kontekstu digitalnih slika?
  5. Na koji način se digitalne slike mogu sažimati da zauzmu manje prostora na disku? Navedite primjer.

 

Zvuk

  1. Kako se zvuk pretvara iz analognog u digitalni oblik?
  2. Što je brzina uzorkovanja i kako utječe na kvalitetu digitalno snimljenog zvuka?
  3. Objasnite pojam "bitrate" i njegov utjecaj na kvalitetu zvuka.
  4. Koji su kodeci i zašto su važni u digitalnoj obradi zvuka?

 

Video

  1. Objasnite kako video integrira različite komponente multimedije.
  2. Koji su neki od najčešćih formata video zapisa?

 

Opća pitanja o multimediji

  1. Navedite neke od najčešćih oblika grafičkih, zvučnih, i video datoteka.
  2. Zašto postoji toliko različitih formata multimedijskih datoteka?
  3. Objasnite kako kodeci omogućuju kodiranje i dekodiranje multimedijalnog sadržaja.
  4. Usporedite formate .jpg i .gif u kontekstu kvalitete i primjene.
  5. Kako digitalizacija zvuka omogućava njegovo spremanje i reprodukciju na računalu?

Nakon što odgovoriš na pitanja, pristupi rješavanju kviza za ponavljanje koji se nalazi na sljedećoj poveznici. Upiši pravo ime prilikom pokretanja kviza.

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 17. 3. 2024. 12:41

Alati umjetne inteligencije za generiranje sadržaja

1. Istraži dostupne alate temeljene na umjetnoj inteligenciji kojima se može generirati neki sadržaj (slika, tekst, video, prezentacija itd.) na mrežnoj stranici bit.ly/genaiedu1
2. Odaberi i isprobaj jedan alat koji ti se čini najzanimljivijim i najkorisnijim za obrazovanje.
3. Podijeli rezultat rada u tom alatu na Padlet ploči, postavi poveznicu do alata i napiši kratki opis čemu alat služi. U objavi napiši svoje ime i razred (NE I PREZIME!).
  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 25. 2. 2024. 11:38

E-tečaj - Aktivni građanin

https://online.teacheracademy.eu/course/active-citizen-primary/

Preuzmi i učitaj svoj certifikat na OVU PADLET PLOČU.

Nakon što svi učenici završe tečaj i steknu certifikat, odigrat ćete zajednički kviz znanja. Ako ostvarite najmanje 50% točnih odgovora, u imenik će vam biti upisana ocjena odličan (5). Postotak bude manji, ocjena je negativna.

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 14. 2. 2024. 17:38

UI alati - generiranje scena i likova iz književnosti - Dan Sigurnijeg Interneta 2024

Odaberi neku knjigu ili priču koju si čitao/čitala u posljednje vrijeme, ali ti se iz nekog razloga nije svidjela. Ako se ne sjećaš radnje,  prijavi se sa svojim podatcima za e-dnevnik na portal e-lektire ili potraži sažetak lektire na ovoj poveznici.

S pomoću alata umjetne inteligencije ćete modificirati radnju kako bi obilježili Dan sigurnijeg Interneta - prikazati likove s digitalnim uređajima, promijeniti radnju priče da tematski bude usmjerena na sigurnost na internetu i obuhvati: neki oblik elektroničkog nasilja te borbu protiv njega, borbu protiv zlonamjernih programa (virusim crvi, trojanski konji i sl.)... 

Kada ste odabrali knjigu/priču, upotrijebite ChatGPT i promijenite radnju priče smještajući je u moderno doma s tehnologijom i uključite temu elektroničkog nasilja. Umjesto ChatGPT-ja, možeš upotrijebiti i Snapchat MyAI aplikaciju.

Izradite s pomoću alata umjetne inteligencije Crayion sliku lika (ili neke scene) iz priče, koja prikazuje lika kako koristi neki digitalni uređaj.

Svoj rad postavite na Padlet ploču ispod onog alata kojeg ste odabrali. U naslov poruke napišite naslov priče i ime autora, učitajte sadržaj (slika, tekst, animacija) i opišite na engleskom jeziku o čemu je riječ.

Ispod toga u sadržaj objave napišite bi li u budućnosti radije čitali takve knjige ili priče, ako bi u proces bile uključene aktivnosti poput generiranja sadržaja iz priča s pomoću alata umjetne inteligencije.

Objasnite i zašto bi vam to bilo zanimljivije (ili ne bi).

Napišite svoje ime (ne prezime!) i razred.

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 5. 2. 2024. 12:19

ISPIT - Programiranje

https://play.blooket.com/play?hwId=65ba801f2c104d0a7ec843a6

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 31. 1. 2024. 17:59

7.r liste - pregled programa za ocjenu

PADLET

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 19. 1. 2024. 18:43

Potprogrami

Potprogrami

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 9. 1. 2024. 12:30

Liste

Liste - prezentacija

Prati prezentaciju i izradi programe te ih spremi na svoj Scratch račun. Imenuj programe na sljedeći način: Liste1, Liste2, Liste3... i tako redom.

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 12. 12. 2023. 12:35

Tipovi podataka

TIPOVI PODATAKA

PROČITAJ I NAPRAVI ZADATKE OD 15. SLAJDA NADALJE.

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 8. 12. 2023. 17:53

Find Panda

FIND PANDA - ALGORITAM PRETRAŽIVANJA

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 27. 10. 2023. 18:15

Pretraživanje

IGRA - PRETRAŽIVANJE

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 25. 10. 2023. 18:27

Red Planet Ventures: Mars Colonization Challenge WSW 2023

PADLET - KOLONIZACIJA MARSA - AI GENERATOR SLIKA

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 18. 10. 2023. 12:56

Ispit - Tehnologija 7. razred

Pažnja, ispit možeš rješavati SAMO JEDNOM. Upiši svoje pravo ime i prezime. Kada završiš, prikazat će se postotak točnih odgovora. Tvoje točne i netočne odgovore pokazat će ti učiteljica na svom računalu.

ISPIT ZNANJA

Postotak i ocjena:

0 - 49 = 1

50 - 64 = 2

65 - 74 = 3

75 - 84 = 4

85 - 100 = 5

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 17. 10. 2023. 18:02

Priprema za provjeru znanja - Tehnologija

Prezentacije iz kojih učite (ili iz udžbenika):

Računalne mreže

Prijenos podataka mrežom

Operacijski sustavi i programi

Pitanja za provjeru znanja (odgovore napišite u bilježnicu)

Kahoot kvizovi za ponavljanje:

Računalne mreže

Prijenos podataka mrežom

Operacijski sustavi i programi

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 6. 10. 2023. 10:14

Računalne mreže

Pročitaj sadržaj iz udžbenika dostupan na OVOJ POVEZNICI. U bilježnicu ispiši ključne pojmove iz teksta (riječi koje su podebljane)  i objasni ih. Odgvoori na 6 pitanja sa 35 stranice (odgovore zapiši u bilježnicu).

Odigraj igru za ponavljanje na ovoj poveznici.

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 17. 9. 2023. 10:51

Računalne mreže - umne mape

PADLET 7.C

PADLET 7.D

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 13. 9. 2023. 18:39

Paketni prijenos podataka

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 19. 12. 2019. 12:22

HTML jezik

HTML jezik - kviz

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 19. 12. 2019. 10:15

Računalne mreže - Wordwall

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 18. 12. 2019. 13:14
» Arhiva naših vijesti    
 


Tražilica



Raspored autobusa

Raspored zvona

     


Informacije

Jelovnici

 


Vijeće učenika


Daroviti/ Zadruga

 


Moto i vizija škole

    


Projekti

Projekt Drvokod


Popis udžbenika

Školski list


Brojač posjeta
Ispis statistike od 15. 1. 2010.

Ukupno: 1201863
Ovaj mjesec: 5574
Ovaj tjedan: 1959
Danas: 545




preskoči na navigaciju