Datum objave: 9. listopada 2024.
Kategorija: Informatika | Vijesti

Učenici 7. c održali radionicu "STEM mališanI" u Dječjem vrtiću Ciciban povodom Dječjeg tjedna, Svjetskog tjedna svemira i Europskog tjedna kodiranja

Današnja je srijeda u predškolskoj skupini Pužići Dječjeg vrtića Ciciban bila neobičan i zanimljiv dan. U goste su im došli učenici 7. c razreda Osnovne škole Eugena Kvaternika: Kiara, Anabela, Marta, Paula, Manuela, Dorijan, David, Roko, Lukas i Zvonimir. Njih desetero je, za dvadesetak članova Pužića, održalo dvije STEM (engl. Science, Technology, Engineering, Mathematics) radionice na kojima su Pužići naučili programirati robote Ozobote s pomoću markera u boji i doveli robotića do malog astronauta u svemirskoj avanturi. Druga je radionica bila posvećena umjetnoj inteligenciji. Predškolci su oživljavali svoje crteže, a sve smo njihove radove postavili na Padlet ploču, tako da i njihovi roditelji mogu vidjeti što su mališani radili.

Ova je suradnja nastala povodom Dječjeg tjedna koji se obilježava u listopadu, a kako se u isto vrijeme obilježavaju i Svjetski tjedan svemira i Europski tjedan kodiranja, sve smo povezali u jednu zanimljivu i korisnu radionicu.

Učenici 7. c razreda su se za ovu radionicu pripremali sa svojom učiteljicom Informatike, Daliom Kager, uz svesrdnu podršku ravnateljice OŠ Eugena Kvaternika, Monike Brleković i ravnateljice Dječjeg vrtića Ciciban, Tatjane Karlović Oslaković.

Odgajateljica Valentina Meštrović: Ova je grupa više „muška“ grupa i ima puno dječaka. Crtanje im nije primarna aktivnost, a oživljavanje crteža je neke prilično motiviralo da nacrtaju čovjeka, što im je dosta izazovno, zato jer su na kraju mogli vidjeti animaciju tog crteža.

Odgajateljica Ana Perović: Svidjelo se i nama odgajateljima i našoj djeci, pokazali ste nam da tehnologiju možemo djeci približiti na jedinstven i lagan način. Tehnologija je previše ušla u živote naše djece i zato im treba pokazati put kako da ju koriste na način koji će njima pomoći i naučiti ih nova znanja, a ne samo da je to gledanje filmova i slično.

Zvonimir Robić, 7.c OŠ Eugena Kvaternika: Meni se jako svidjelo raditi u vrtiću zato što su djeca pokazala interes za crtanje, bili su jako kreativni. Jedan dječak nije bio zainteresiran, ali onda je nacrtao Spužva Boba i vidio je kako skače, pa mu je bilo smiješno.

Marta Brabenec, 7.c OŠ Eugena Kvaternika: Meni se baš svidjelo raditi s djecom i vidjela sam da se djeci jako svidjela ova radionica.

Manuela Debijađi, 7.c OŠ Eugena Kvaternika: Meni se jako svidjelo jer vidim da su djeca jako kreativna, žele raditi i nešto naučiti.  

Kiara Čavar, 7.c OŠ Eugena Kvaternika: Sve mi se svidjelo, sretna sam jer im je bilo jako fora to sve raditi. Definitivno bih to ponovila!

Anabela Jug, 7.c OŠ Eugena Kvaternika: Bilo mi je jako lijepo i zanimljivo zato jer su djeca bila dobra i suradljiva.

Dalia Kager, učiteljica Informatike: Ovakve aktivnosti zahtijevaju puno pripreme i kvalitetnu koordinaciju i organizaciju, no vrijedno je jer osmijesi i zadovoljstvo na licima mojih učenika i djece iz vrtića budu nagrada za uloženi trud. Radujem se što je ovo tek prva u nizu aktivnosti koju smo ostvarili ovom lijepom suradnjom jer su dobrobiti suradnje odgojno-obrazovnih ustanova na svim razinama, poput osnovne škole i ustanove za predškolski odgoj, višestruke. Osim što razvijamo empatiju, komunikaciju, suradnju, logičko razmišljanje, rješavanje problema i timski rad među djecom, stvaramo jače veze unutar lokalne zajednice te potičemo zajedništvo i mrežu podrške, a ovakvi projekti mogu potaknuti dugoročni interes predškolske djece za STEM područje, što pridonosi razvoju tehnološki orijentirane zajednice i svrsishodnoj uporabi tehnologije. Uvođenje inovativnih metoda podučavanja kroz STEM aktivnosti omogućuje odgajateljima da prošire svoje vještine i metode rada s djecom.

Osmisli najmanje dva pitanja za Pabla. Napiši ih na Padlet (gumb ispod). Ne potpisuj se imenom in prezimenom, nego nadimkom. Ne želimo da žiri bude pristran kod odabira, zar ne? Pitanja osmisli i zabilježi najkasnije do četvrtka 6. veljače 2025. U petak će na nastavi biti objavljeno čija su pitanja odabrana i tko sudjeluje u snimanju. Naravno, kad otkrijemo tajne identitete učenika! 

Sretno svima!

Skip to content