projekt "Utjecaj klimatskih promjena na život na Zemlji: Ekosustavi u AR/VR okruženju"

Od listopada do prosinca 2024. učenici 8.c i 8.d su na nastavi Informatike kroz timski projektni rad izrađivali AR/VR okruženja koja vizualiziraju utjecaje klimatskih promjena na različite ekosustave i urbane prostore. Također, koristili su i velike jezične modele (AI) za pomoć u istraživanju tema, a vjerodostojnost dobivenih informacija provjerili su iz izvora na internetu. Fokus je bio na timskom istraživanju, planiranju, dizajniranju i izradi interaktivnih edukativnih sadržaja.

Uz to, učenici su koristili opciju blokovskog programiranja unutar platforme CoSpaces Edu kako bi razvijali interakcije unutar svojih AR/VR okruženja. Cilj je bio educirati ostale učenike i lokalnu zajednicu o posljedicama klimatskih promjena i potaknuti ih kritičko razmišljanje o održivosti. Učenički radovi uključuju korištenje VR naočala i/ili AR mobilnih aplikacija za pregled kreiranih sadržaja, koji su, također, dostupni i putem poveznice u mrežnom pregledniku. Ostali učenici mogu ovim virtualnim prikazima pristupiti putem QR kodova na plakatima postavljenih u školskom holu, a dostupni su i na mrežnoj stranici škole. Osim edukacijskih sadržaja, ova virtualna iskustva sadrže evaluaciju stečenih znanja korisnika kroz kvizove integrirane u učeničke AR/VR projekte. Završetak projekta uključivao je evaluaciju i refleksiju kroz evaluacijski upitnik, čime su učenici sagledali svoj rad i postignuća (video se nalazi niže u objavi).

Zaronite u ekosustave svijeta u svom mrežnom pregledniku, s pomoću aplikacije na mobitelu ili VR naočala, a dostupni su na Padlet ploči ispod:

Napravilo se pomoću platforme Padlet

Što su učenici 8.c i 8. d razreda naučili radeći na ovom projektu i što misle zbog čega je važna edukacija o klimatskim promjenama? Pogledajte ovaj video i saznajte sve odgovore na ova pitanja.

Ove su aktivnosti provedene u sklopu našeg Erasmus+ projekta Od EGOcentrizma do EKOcentrizmaput koji mijenja budućnost (2024-1-HR01-KA122-SCH-000221011).

Skip to content