PREDMETNA NASTAVA

Predmetna nastava organizira se za učenike od petog do osmog razreda. 

Organizacija nastave

Predmetna nastava izvodi se tijekom pet radnih dana u tjednu. Nastavni sat traje 45 minuta.

Struktura nastave

Nastava se organizira po razredima i izvodi u razrednim odjelima. Učenici slušaju različite predmete koje predaju predmetni nastavnici specijalizirani za određena područja. Broj razrednih odjela utvrđuje ured državne uprave ili Gradski ured.

Kurikulum i ishodi učenja

Nastava se temelji na Nacionalnom kurikulu koji određuje vrijednosti, načela, ciljeve i sadržaje za sve aktivnosti i programe. Za svaki predmet postoji poseban kurikul koji definira:

  • Svrhu i ciljeve učenja i poučavanja predmeta
  • Strukturu predmeta
  • Odgojno-obrazovne ishode
  • Pripadajuću razradu i opise razina usvojenosti ishoda
  • Pristupe učenju, poučavanju i vrednovanju

Odgojno-obrazovni ishodi predstavljaju jasne iskaze o očekivanjima od učenika u pojedinoj godini učenja predmeta.

Vrednovanje

Vrednovanje učeničkih postignuća provodi se kontinuirano tijekom nastave. Učenici se ocjenjuju iz svakog nastavnog predmeta i iz vladanja. Ocjene iz predmeta su brojčane, dok je ocjena iz vladanja opisna. Vrednovanje se temelji na jasnim kriterijima i ima za cilj unapređivanje učenja i razvoja učenika.

Međupredmetna povezanost

Kurikul svakog predmeta povezan je s drugim odgojno-obrazovnim područjima, međupredmetnim temama i ostalim predmetima. Ovo omogućuje integrirani pristup učenju i razvoj različitih kompetencija kod učenika. Predmetna nastava u osnovnoj školi ima za cilj pružiti učenicima sveobuhvatno obrazovanje, razviti njihove kompetencije i pripremiti ih za daljnje školovanje i život.

Kurikuli međupredmetnih tema

Građanski odgoj i obrazovanje * Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije * Održivi razvoj * Osobni i socijalni razvoj * Poduzetništvo * Učiti kako učiti * Zdravlje

Skip to content