Datum objave: 31. siječnja 2025.
Kategorija: 7. razred

Pablo Zuloaga Betancourt - pitanja za podcast

Pablo Zuloaga Betancourt je čovjek mnogih talenata i fascinantne karijere. Zamislite kreativnog genija koji je odlučio napustiti svijet reklama kako bi se posvetio oblikovanju budućnosti – to je Pablo!Ovaj španjolski kreativac, rođen u glavnom gradu Kolumbije – Bogoti, s katalanskim naglaskom ima impresivnu pozadinu kao kreativni direktor u oglašavanju, s više od 15 godina iskustva rada s velikim brendovima. No, umjesto da se zadovolji stvaranjem još jedne reklame za pahuljice, Pablo je odlučio zaroniti u svijet inovacija i novih tehnologija. Zamislite ga kako sjedi u svom uredu u Barceloni, okružen 3D printerima, razmišljajući o tome kako riješiti probleme sutrašnjice. Pablo nije samo futurist – on je i osnivač tvrtke POWAR, koja se bavi STEAM obrazovanjem (znanost, tehnologija, inženjerstvo, umjetnost i matematika).Njegov najnoviji projekt, P-Bit, je poput švicarske vojske noževa za mlade znanstvenike. To je komplet senzora za okoliš koji učenicima omogućuje istraživanje stvarnih podataka o okolišu, pretvarajući dosadne lekcije o klimatskim promjenama u uzbudljive znanstvene avanture.Pablo nije samo teoretičar – on je i praktičar. Nedavno je njegov projekt POWAR STEAM osvojio nagradu EIT Jumpstarter New European Bauhaus, dokazujući da njegove ideje nisu samo cool, već i korisne za društvo.S diplomom iz kreativnog vodstva, certifikatima iz Scrum metodologije i iskustvom predavača, Pablo je poput renesansnog čovjeka 21. stoljeća. Tko zna, možda će jednog dana njegove inovacije u obrazovanju dovesti do nove generacije znanstvenika koji će riješiti neke od najvećih svjetskih problema – sve zahvaljujući čovjeku koji je odlučio zamijeniti reklamne kampanje za kampanje za bolju budućnost.

 

Ako želiš malo više znati o POWAR STEAM-u, posjeti njihovu web stranicu!

 

Naš cilj je nadahnuti buduće vođe i promicati održivost kroz tehnologiju i obrazovanje.

Pablo Zuloaga Betancourt

Osnivač i izvršni direktor, POWAR STEAM

POWAR STEAM: Tehnologija, obrazovanje i održivost u tvojim rukama!

Zamisli školu u kojoj učenje nije samo sjedenje u klupi i slušanje nastavnika, već avantura u kojoj istražuješ, programiraš i stvaraš rješenja za stvarne probleme svijeta. Upravo to omogućava POWAR STEAM, inovativna tvrtka koja povezuje znanost, tehnologiju, inženjerstvo, umjetnost i matematiku (STEAM) s ekološkim temama kako bi učenici razvili vještine budućnosti i aktivno sudjelovali u borbi za održiviji planet.

Jedan od njihovih najzanimljivijih proizvoda je P-Bit – mali, pametni uređaj koji je poput džepnog znanstvenika i programerskog asistenta. P-Bit omogućava učenicima da programiraju, upravljaju senzorima i analiziraju podatke iz okoliša, bilo da mjere temperaturu, svjetlost, vlagu ili osmišljavaju vlastite ekološke eksperimente. Zahvaljujući intuitivnom sučelju i povezivosti s raznim drugim uređajima, P-Bit je sjajan alat za sve one koji žele naučiti više o kodiranju, elektronici i klimatskim promjenama – na zabavan i praktičan način.

Iza cijelog projekta stoji već spomenuti Pablo Zuloaga Betancourt, inovator, edukator i zaljubljenik u tehnologiju koji vjeruje da obrazovanje treba biti praktično, interaktivno i društveno korisno. Njegova strast prema znanosti i programiranju spojila se s njegovom brigom za okoliš, što ga je inspiriralo da osnuje POWAR STEAM i razvije alate koji će pomoći novim generacijama da se aktivno uključe u rješavanje problema klimatskih promjena.

POWAR STEAM ne surađuje samo sa školama i nastavnicima, već i s raznim organizacijama i vladinim institucijama kako bi se njihova rješenja integrirala u obrazovne sustave diljem Europe. Njihov rad se temelji na GreenComp okviru Europske unije, koji naglašava važnost održivosti u obrazovanju i razvoju novih kompetencija.

Pablo i njegov tim vjeruju da mladi imaju moć promijeniti svijet, a njihov cilj je osigurati im alate i znanje kako bi to mogli i učiniti. POWAR STEAM nije samo tvrtka – to je pokret koji spaja obrazovanje, tehnologiju i održivost kako bi svijet postao bolje mjesto.

Osmisli najmanje dva pitanja za Pabla. Napiši ih na Padlet (gumb ispod). Ne potpisuj se imenom in prezimenom, nego nadimkom. Ne želimo da žiri bude pristran kod odabira, zar ne? Pitanja osmisli i zabilježi najkasnije do četvrtka 6. veljače 2025. U petak će na nastavi biti objavljeno čija su pitanja odabrana i tko sudjeluje u snimanju. Naravno, kad otkrijemo tajne identitete učenika! 

Sretno svima!

Skip to content