2021-07-04 21:29:13

Uključenost naših učenika i odgojno-obrazovnih djelatnika u međunarodni eTwinning projekt „Be a responsible citizen – fight COVID II“

Tijekom ove iznimno izazovne školske godine trudili smo se našim učenicima ponuditi stjecanje nekih važnih znanja i vještina kroz promišljeno i aktivno uključivanje u projekt koji je na neki način i dio svakodnevice koju živimo.

U okviru školskog kurikuluma Prevencija i edukacija 2020./2021. školska psihologinja osmislila je niz (online) interaktivnih psihoedukativnih aktivnosti za učenike koje su zbog iznimnih epidemioloških okolnosti tijekom ove školske godine uspješno provodili njihovi razredni učitelji, a povratne informacije (završne aktivnosti koje su bile istovremeno i evaluacijske aktivnosti/vrednovanje na kraju svakog sata razrednog odjela i radovi učenika koji su aktivno bili uključeni u projekt) učitelji su vrijedno prikupljali. Pročitajte više klikom na Opširnije.

Aktivnosti su bile ponuđene učenicima trećeg razreda (matične škole i PŠ Lukavec i PŠ Dubranec), učenicima 6.a razrednog odjela te učenicima sedmog razreda.

Većina razrednika  realizirala je ponuđene aktivnosti prema predviđenom planu.

 

Učenici trećeg razreda su sa svojim razrednim učiteljicama dobili zadatak kroz niz interaktivnih psihoedukativnih aktivnosti:

definirati problem kao izazov/zadatak objasniti (i primijeniti) osnove metode rješavanja problema u svakodnevnom životu na jednom konkretnom primjeru objasniti važnost suradnje  prikazati suradnju u krugu svog razrednog odjela/obitelji prezentirati naučeno vršnjacima.

Aktivnosti su dio školskog kurikuluma i podrške školske psihologinje učenicima i učiteljima trećeg razreda. Postavljene su u suvremeni kontekst pandemije COVID-19 kao podrška učenicima u razvoju važnih životnih vještina i vrednota- suradnje, konstruktivnog rješavanja problema i tolerancije razlika.

 

Učenicima 6.a razrednog odjela ponuđene su interaktivne psihoedukativne aktivnosti kroz koje su učenici tijekom ove izazovne nastavne godine bili poticani:

 prepoznati neke od svojih posebnosti i sličnosti/razlika s vršnjacima iz razrednog odjela prikazati suradnju u krugu svog razrednog odjela/obitelji predložiti načine za unapređenje odnosa s vršnjacima prezentirati naučeno vršnjacima.

Aktivnosti su dio školskog kurikuluma i podrške školske psihologinje 6.a razrednom odjelu, postavljene u suvremeni kontekst pandemije COVID-19 kao podrška učenicima u razvoju važnih životnih vještina i vrednota- suradnje, tolerancije razlika, samorazumijevanja i boljeg razumijevanja vršnjaka.

Učenici sedmog razreda kroz niz aktivnosti imali su zadatak:

prepoznati i objasniti neodgovorno ponašanje na konkretnom primjeru objasniti posljedice neodgovornog ponašanja u širem kontekstu zajednice predložiti načine reagiranje vladajućih/ odgovornih za neodgovorno ponašanje izdvojiti 2-3 primjera vlastitog odgovornog ponašanja u COVID- 19 pandemiji izdvojiti 2 primjera vlastitog odgovornog ponašanja u komunikaciji prema učiteljima/prijateljima u virtualnoj učionici preporučiti vršnjacima poželjne načine ponašanja.

 

Aktivnosti su dio školskog kurikuluma i podrške školske psihologinje učenicima, postavljene u suvremeni kontekst pandemije COVID-19 kao podrška učenicima u razvoju važnih životnih vještina i vrednota, posebice kritičkog promišljanja.

 

Vijest sastavila: Gordana Novković Poje, školska psihologinja


Osnovna škola Eugena Kvaternika Velika Gorica