2020-07-08 23:00:43

Vijeće učenika

Školska psihologinja je posljednji sastanak Vijeća učenika u dogovoru s ravnateljicom škole zbog specifične epidemiološke situacije u našoj zemlji održala s predstavnicima učenika RN matične škole u petak (19. lipnja 2020.) u učionici broj 15. u matičnoj školi (prisustvovalo je ukupno 7 od 12 učenika) , s učenicima RN područnih škola sastanak su održale razredne učiteljice prema dogovoru s psihologinjom (prisustvovala većina učenika koji su taj tjedan bili na nastavi), a sastanak s predstavnicima PN održala je psihologinja online, 23.6.2020. (aktivno je sudjelovalo 10 od ukupno 16 učenika).►

Glavna točka dnevnog reda bila su iskustva učenika s nastavom na daljinu.

Slijedi  kratko izviješće:

Učenici razredne nastave matične škole navode kako im se nastava u učionici više sviđa te kako su im tijekom nastave na daljinu najviše nedostajali školski prijatelji i učiteljice. Zadatke su najčešće dobivali preko web stranice škole, maila i platforme Yammer. Neki učenici navode da su imali tehničke probleme (stari laptop, teškoće rada preko mobitela), poteškoće u organizaciji rada, kao i puno zadataka tijekom nastave na daljinu.

Učenici PŠ Dubranec navode sljedeće prednosti i nedostatke nastave na daljinu:

 

PREDNOSTI

- individualna organizacija vremena za izvršavanje zadataka

-razvoj samostalnosti u radu

-veća aktivnost i sudjelovanje učenika koji su na nastavi u školi povučeniji i tiši

 

NEDOSTACI

-nedostatak tehničke opreme ( mobitel, tablet, laptop, printer... )

-loša internetska povezanost

-manjak informatičke pismenosti djece i roditelja

-nemogućnost provjere usvojenog znanja u neposrednom radu.

 

Učenici PŠ Lukavec navode kako iako su im filmići, kvizovi i igrice bili zanimljivi, no nastava u školi im se više sviđa (učenice prvog razreda). Učenici drugog razreda navode kako im se bilo teško koncentrirati na rad tijekom nastave na daljinu i da im je ponekad nedostajala odrasla osoba koja bi im pojasnila gradivo koje su pratili preko televizije. Većini četvrtaša se svidjela online nastava i naučili su se bolje služiti računalom. Učenici trećeg razreda jednoglasno navode kako im je nastava u školi puno draža. Zajedničko svima je da su im jako nedostajali prijatelji i učitelji.

 

Učenici predmetne nastave navode kako su naučili i usavršili veliki broj digitalnih alata tijekom nastave na daljinu, navode kako im je jako izazovno bilo organizirati svoje obveze vezane za školu, kojih je u početku bilo i previše, ali su mnogi usavršili i svoje organizacijske vještine.  Učenici uglavnom iznose zadovoljstvo komunikacijom s  većinom učiteljima, a kao najvažniju stvar u komunikaciji ističu što bržu povratnu informaciju koja im je izuzetno važna. Također navode kako su im najviše nedostajali prijatelji, a iznose i zanimljive prijedloge za poboljšanje online nastave.

 

   Velika Gorica, 6. srpnja 2020. god.        Izvješće sastavila školska psihologinja:

                                                                                           Gordana Novković Poje


Osnovna škola Eugena Kvaternika Velika Gorica